Kako pogosto se vam dogaja, da ste deležni klica, kje se izvaja telefonski marketing in po možnostji v zelo nepravem času? Takšne klice poznamo vsi, morda smo jih v preteklosti poznali mnogo bolj kakor danes, ker je bil to eden izmed ozke izbire marketinga. Danes je marketing zelo razpršen in obstaja zelo veliko metod, kar pa še ne pomeni, da telefonski marketing izumira. Prej nasprotno. Osebno se vedno velikokrat soočam s takšnimi in drugačnimi klic, kjer oseba na drugi strani ponuja izdelek, storitev ali pa preprosto dela raziskavo o določeni temi.
Danes je marketing resnično preplavljen v naših življenjih in težko je vedeti, kaj bolj deluje ali manj. Mislim, da bi lahko brez dvoma trdila, da deluje povezana celota pravih marketinških orodij za določen segment ali pa za izbrane rezultate. Ker skoraj nobena metoda danes ne deluje več iz danes na jutri, je pa zelo težko oceniti, kakšna kombinacija točno deluje. Vsekakor je pa telefonski marketing zelo dobro orodje za bolj tesno povezovanje s potencialnimi strankami, saj je digitalen marketing kljub uspešnosti še vedno premalo oseben. Vsi vemo, da lažje opravimo nakup pri osebi, ki jim zaupamo kakor pa tehničnim podrobnostim. To je lahko eden izmed zelo močnih argumentov, zakaj je telefonski marketing še vedno zelo priljubljen in zakaj bo zagotovo še zelo dogo tukaj.
Zadnje čase tudi opažam, da imajo različna podjetja mnogo vprašanj okoli tovrstnega marketinga in imajo zelo velike interese, kako bi to vključili to v svoj marketing. Res je, da takšen marketing ni običajno v ospredju, ko se podjetja za to odločajo ampak vsekakor je nekje na neki točki vpleten v njihovo strategijo. Po eni strani bi lahko rekal, da je edino vprašanje tukaj ta, kdaj se bo telefonski marketing ponovno začel še več uporabljati v podjetjih, saj ima ponovno zelo dobre rezultate na različnih področjih.